15-10-07

eindelijk eens de "postbode" centraal...

imago
Post werkt aan imago

De campagne van De Post plaatst de postbode centraal.

De Post laat in alle kranten vandaag paginagrote advertenties verschijnen. Het is de eerste keer dat het bedrijf op die manier aan z'n imago werkt. Later verschijnen er ook spots op tv.

'Met de campagne wil De Post de klanten en het personeel geruststellen na alle grote veranderingen van de laatste tijd', aldus Piet Van Speybroeck aan de vrt.

'Na vier jaar van intense veranderingen en moderniseringen willen we tonen dat we een organisatie van grote dienstbaarheid blijven.'

en eindelijk eens de "postbode" die centraal staat... en geen koala-beertje of schaap... dan toch nog respect van de top?

14:00 Gepost door Pol de postman in Algemeen | Permalink | Commentaren (1) | Tags: pol, post, postman |  Facebook |

Commentaren

Deze reclamecampagne kadert in het nieuwe strategisch plan van De Post.
Dit strategisch plan heeft veel weg van de 18-daagse veldtocht en zij die de geschiedenis kennen weten hoe die is afgelopen.
Het manklopend beleid van het management begint zijn tol te eisen.
De vele miljoenen die in de Bank van De Post werden gestoken waren een totaal verkeerde keuze.
Wie haalt het is godsnaam in zijn hoofd – zonder kennis van zaken – zich te storten op deze markt, terwijl je ziet dat deze in volle consolidatie verkeert?
Dit is gewoon geld kieperen in een bodemloos vat.
De vraag stelt zich niet meer of de De Post zal overleven maar wel hoelang het nog duurt voor ze ter ziele gaat.
En dat met zo’n duur management.
Nog wat meer Audi’s A6 en nog wat meer plezierreisjes heren en dame.
Vakbonden: Quo Vadis?

Gepost door: jan seghers | 16-10-07

De commentaren zijn gesloten.