18-11-08

Flater met tickets...

flater
De Post flatert met bezorging tickets

 

Wat een leuke voetbaluitstap naar Liverpool moest worden, draaide voor zes mensen uit Lier uit op een wel zeer dure grap. Door een reeks flaters van De Post geraakten de voetballiefhebbers niet tijdig aan hun voorafbetaalde tickets, zodat ze in Liverpool nog eens 65 euro per ticket moesten ophoesten.

Walter Van Craen uit Lier woont met zijn zoon geregeld de thuiswedstrijden van Liverpool bij. "Op 8 november zouden we ook gaan. Vier vrienden van me zouden me voor het allereerst vergezellen. Ik bestelde dus zes tickets bij een goede vriend van me in Ierland."

"Hij stuurde de toegangskaarten op 29 oktober aangetekend naar mijn thuisadres in Lier, maar vergat mijn huisnummer te vermelden. Daarom werd het pakje bij De Post in Lier als onbestelbaar bestempeld en klaargelegd om terug naar Ierland te sturen. Nochtans woont er maar één Van Craen in mijn straat en is ze geen kilometers lang", vertelt Walter.

Verloren

Dit was helaas niet de eerste flater. "Als het pakje onmiddellijk zou zijn teruggestuurd, waren de tickets nog tijdig in Liverpool geraakt en hadden we ze daar kunnen ophalen. Maar blijkbaar moet die zending een bepaalde periode in het postkantoor blijven liggen. Maar waar of in welk postkantoor bleek niemand te weten. Dan gebeurt er een volgende flater. Een Lierse postbediende stuurt onze voetbaltickets op 3 november namelijk naar Polen. Het waarom blijft een raadsel! Vanuit Polen belandt ons pakketje in Oostende. Hier gaat de zending weer verloren en ze duikt pas opnieuw op op maandag 11 november wanneer ik een bericht van een aangetekende zending in mijn brievenbus vind", zegt Walter.

Ombudsman

Ondertussen waren Werner, zijn zoon en zijn vrienden alweer thuis van Liverpool. "We zijn inderdaad op goed geluk vertrokken. Ginder hebben we dan nieuwe tickets gekocht, waarvoor we dus opnieuw 65 euro per stuk moesten betalen. Dat is dus een heel dure grap die De Post met ons uithaalde. Klachten bij De Post hebben nog niets uitgehaald. We wachten nu nog op een antwoord van de ombudsman", besluit Walter Van Craen.

15:49 Gepost door Pol de postman in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.