01-06-09

reactie De Post op vorig postje....

post 55
'Dit is de fout van de drukker en niet van De Post'
Woordvoerder van De Post Piet Van Speybroeck

De Post reageert verbolgen op de beschuldiging van burgemeester Jean-Paul Peuskens. 'Dit is de fout van de drukker en niet van De Post', zegt Piet Van Speybroeck, woordvoerder van De Post.

'De drukker is er heel goed van op de hoogte dat bij een zwaardere verzending dan 75 gram er twee bedelingsdagen gereserveerd moeten worden', meldt hij. Dat klanten enkel klagen over de herstructurering, ontkent de woordvoerder. 'Een hervorming van Distripost was noodzakelijk. De dienst verliep enorm chaotisch. In elk postkantoor werden andere regels toegepast en de tarieven waren niet meer aangepast. We hebben het systeem gemoderniseerd en met succes. De verkoopcijfers schoten de lucht in, we kregen er een pak klanten bij', reageert hij. Dat het voor de bestaande klanten een aanpassing is, kan Van Speybroeck begrijpen. 'Klanten waren bepaalde modaliteiten gewend en nu gelden er nieuwe regels. Ze kunnen de pakketten niet meer in eigen gemeente afleveren, maar enkel in een distributiecentrum. Sommigen vinden dit vreemd, maar ook toen ze het in eigen gemeente afgaven, moest het nog naar een postsorteercentrum. Ook moet de bedeling op voorhand gereserveerd worden. Het is even aanpassen en we zitten nog in een overgangsperiode. Maar dit nieuwe systeem werkt veel beter.'

17:15 Gepost door Pol de postman in Algemeen | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

Commentaren

dat het de fout van de drukker is, dat is waar. Het is ook waar dat het nieuwe systeem op niets trekt. hoe lang gaat die overgangsperiode nog duren ???????

Gepost door: aluap | 02-06-09

De commentaren zijn gesloten.